Продажба на спонсорство

Спонсорството е основният елемент за провеждането на качествено спортно събитие или друг проект в областта. Без достатъчно финансиране рядко се стига до качествен спортен продукт. Практиката обаче показва, че най-трудната връзка за установяване е тази между организатори/спортисти и спонсорите.

Най-често срещаната грешка е твърде големите очаквания от резултатност на спонсорите и твърде малката заинтересованост на организаторите да предоставят на финансиращата страна достатъчно възможности да реализират възвращаемост на вложените пари.

Отличните качества на екипа на "СпортЛаб" да комуникира и преговаря със страните, да управлява процесите в едно събитие и да създава стабилна среда за работа, ни правят предпочитан партньор не само от страна на организаторите на ивенти, но и от страната на рекламодателите. Безценният над 10-годишен опит на българския и международните пазари позволява да изграждаме дългосрочни отношения - спонсор-организатори, спонсор-фенове и организатори-фенове.